onsdag 23 mars 2011

Dagens!

...jag tänkte skriva dagens dräktval, men det lät lite som mer som en ny art av val än något man haft på sig, och säg den kvinna som vill associera sig själv med en val? Bortsett från det så är allt kanon! Här är det jag hade på mig idag...


För övrigt så ser man mitt senaste konstprojekt i bakgrunden, det ska bli en tavla som bara består av en massa pyttesmå fyrkanter i all världens färger. Helt abstrakt, bara någonting som man bara ska titta på och bli glad av, är det tänkt! Ganska ovanligt för att vara mig...

2 kommentarer:

  1. Haha. Val. Jag hade inte tänkt din klädstil,eller dig, kopplad till någon val. :P Så du är inne på kubismen nu eller? ;)

    Allt väl annars då?

    //Lovisa

    SvaraRadera
  2. Haha, tack, nä man vill ju helst vara något aningen slankare...

    Kubism och kubism, det var ett infall jag fick plus att jag inte målat så mycket på sista... (eh, året?) så jag vågar inte fortsätta med min superdetaljerade tavla förrän jag fått tillbaka finmotoriken... :)

    Men allt är bra med mig i övrigt :) Hoppas detsamma med dig!

    SvaraRadera