torsdag 21 april 2011

Äntligen Stockholm!

Då var man äntligen tillbaka uppe i Stockholm! Det är konstigt det där - jag gillar verkligen Göteborg, och att bo där - men Stockholm är ändå alltid hemma på ett helt annat sätt. Mycket är väl att man har familjen här. :)

Igår blev det fyra timmar på tåget, men sen! Syskonkväll (plus one), det kollades fotboll på en pub (INTE min idé, som de flesta som känner mig lätt har gissat), dracks öl, och dracks en mjöd på Sjätte Tunnan innan det var dags för en tidig hemgång. Stackars brorsan som jag sov hos inatt fick gå upp halv fem för att sticka till jobbet. Blärk.

Nu väntar ett par dagar av lugn och ro ute med familjen i skärgården. Det ska bli så himla skönt! :)


Reseoutfit - Hemsydd av mig!


På tåget...


Vackra skuggor på gardinen hemma hos brorsan imorse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar