söndag 3 april 2011

Fixat hemma!

Idag har vi äntligen fixat några av de sista sakerna efter flytten, eftersom vi kunnat låna en borrmaskin! Så - till slut sitter spegeln i hallen istället för att vara lutad mot en vägg i vardagsrummet, och de tyngsta tavlorna har fått komma upp på väggarna de med! Vilken jätteskillnad det blir i rummen med rätt sak på rätt plats! Dessutom bytte jag gardiner igår och satte upp de blåblommiga vår-/sommargardinerna. Vad ljust det blev! Och på onsdag ska älsklingen få tillgång till bil så att vi kan fixa nät till balkongen (så att inte katterna hoppar ut) och trätrall till balkongen (så att vi ska trivas). :D Nu är det bannemig vår! Förresten har jag nog inte visat våra nya mattor som jag (i vanlig ordning) hittat i en grovsopscontainer! (OBS att de låg i en sopsäck och alltså inte var äckliga... och jag kollade att de inte var... eh, kontaminerade på ett eller annat sätt innan jag la ut dem här hemma...)

Här kommer bildkavalkaden:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar