måndag 13 december 2010

Säljer en skitsnygg liten klänning!

Upptäckte att en klänning jag haft i en påse en massa år är en klänning som jag aldrig kommer kunna både stoppa ner mina tuttar i och dra upp blixtlåset på på samma gång... Så... nu ligger den på Tradera. Kanske kan göra någon annan skitsnygg på nyårsfesten?

Passar därför på att göra lite reklam för den här :)

Om någon har storlek 34/36 och är sugen på en lila åttiotalsklänning så gå in och buda här:
http://www.tradera.com/Vintage-Ann-Green-design-djuplila-festklanning-Sa-snygg--auktion_301742_124319582

Utropspris är en (1!!) krona.

Och här kommer bilderna igen, så ni ser vad det är, utan att klicka på länken. (och nej, mina armar har inte gått av, jag bara var tvungen att hålla dem bakom ryggen för att hålla upp klänningen som inte gick att knäppa...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar